Digitális és ügyfélélmény szakértő

Állás azonosító
6511
Jelentkezési határidő
2025.06.10.
Munkavégzés helye
Budapest
Szakterület
Projekt / Stratégia / Vállalatirányítás
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Munkaszerződés típusa
Határozatlan idejű
Munkarend
Általános
Tapasztalati szint
5-10 év szakmai tapasztalat
Szeretnél egy nagy múltra visszatekintő, magyar nagyvállalatnál dolgozni? A Magyar Posta Zrt. Digitalizációs Fejlesztési Igazgatóság Digitális és ügyfélélmény szakértőt keres

Főbb feladatok

  • Egy digitális (webes / mobilapplikációs) csatornán megjelenő szolgáltatásportfólió vagy több csatornára is kiterjedő, lakossági hűségprogram szolgáltatásportfólió üzleti oldali koordinációja
  • Az ügyféligények, piaci trendek, szabályozási és technológiai lehetőségek nyomon követése, a portfólió hatékonyságának elemzése, módosításokra való javaslattétel
  • A szolgáltatásportfólióval kapcsolatos fejlesztési igények értékelése, priorizálása
  • A szolgáltatásfejlesztések üzleti oldali összefogása és a szükséges dokumentációk elkészítése, a megvalósítási szakaszban való közreműködés
  • A felhasználói élmény központú koncepciók kidolgozásának, társasági szintű egyeztetésének menedzsmentje
  • A kutatási eredmények beépítésének és a drótvázak, „UX / UI” tervek készítésének, üzleti oldali véleményezésének irányítása
  • A szolgáltatásokra és a digitális csatornákra vonatkozó mutatók (gazdasági, egyéb) folyamatos elemzése
  • A szolgáltatásokhoz kapcsolódó megállapodások szerinti működés üzleti oldali biztosítása, új megállapodások készítésének üzleti oldali menedzsmentje

Munkakör betöltésének feltételei

  • egyetemi vagy főiskolai végzettség (gazdasági/műszaki)
  • minimum 5 éves szakmai tapasztalat
  • MS Office termékek felhasználói szintű ismerete
  • jó kommunikációs és együttműködési készség

Amit kínálunk

  • kihívásokban gazdag, változatos munkakör
  • megbízható, stabil vállalati környezet
  • jó hangulatú csapat
  • céges laptop és telefon
  • teljesítmény értékelő és ösztönző rendszer
  • cafeteria, amit személyre szabhatsz

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Digitális csatornákkal (mobilapplikációk, web portálok) / hűségprogrammal kapcsolatos üzleti oldali tapasztalat
  • Részvétel „service design” / „design thinking” képzéseken, illetve ilyen szemléletű fejlesztési projektekben
  • Nagyvállalati tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás

Egyéb

  • A munkavégzés helye: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
  • Határozatlan idejű munkaviszony
  • A munkakör azonnal betölthető
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Digitális és ügyfélélmény szakértő

Hasonló pozíciók