Szeretnél egy nagy múltra visszatekintő, magyar nagyvállalatnál dolgozni?
Kihívást jelentő feladatokat keresel?
A Magyar Posta Zrt.
IT Irányitási Igazgatósága
Helpdesk csoportvezető
munkatársat keres.
Főbb feladatok
- 20 fős Helpdesk csoport napi munkájának koordinálása és irányítása
- Munkaidő beosztás elkészítése
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, reklamációkezelés, szükséges eszkalációk elindítása
- Szoros együttműködés a támogató területekkel, megoldókkal
- A terület hatáskörébe tartozó Helpdesk funkció folyamatos, SLA szerinti működésének biztosítása
- Ügyfélelégedettség monitorozása
- A csoporttagok teljesítményének rendszeres értékelése és visszacsatolás biztosítása
- A csoport belső kommunikációjának elősegítése, szakmai fejlődésének támogatása, képzési lehetőségek biztosítása
- Mentorálás és coaching a csoport tagjai számára
- Az informatikai stratégia megvalósításának támogatása, szükség esetén projektszerű feladatok koordinációja
- A service desk rendszer adatgazdai feladatainak ellátása
- Fejlesztési lehetőségek felkutatása, javaslatok elkészítése
- Támogatás a megfelelősségi ellenőrzések során
- Jelentések készítése és prezentálása
- Munkatervek és célok meghatározása
Munkakör betöltésének feltételei
- Egyetemi/főiskolai végzettség
- minimum 2-3 év csoportvezetői tapasztalat
- Időmenedzsment, erőforrás-menedzsment
- Kiváló szervezési és kommunikációs készség
- Csoportvezetésben és változáskezelésben szerzett tapasztalat
- Ticketing, valamint Call Centerrendszerek használatában szerzett tapasztalat
- Jelentéskészítési, prezentációs készségek
- Erős ügyfélközpontú hozzáállás
- Előremutató megoldásokat eredményező konfliktuskezelés
- Kreatív gondolkodás, nyitottság a tanulásra, fejlődésre, változásra,
- Proaktív személyiség, rendszerszemlélet
- Problémamegoldó képesség
- Döntéshozatali képesség
- Csapatszellem
- Empátia, Motivációs készség
Munkakör betöltése során előnyt jelent
- Informatikai Helpesk területen szerzett szakmai tapasztalat
- Contact center rendszerek menedzsment felületének ismerete, riportok, lekérdezések készítése
- ITIL ismeret
- Projektmenedzsment alapismeretek
Egyéb
- Munkarend: kötetlen
- Munkaviszony: Határozatlan
- A munkavégzés helye: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. és 1201 Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
- Ha inkább hivatást szeretnél, és nem csak egy munkát, jelentkezz hozzánk.
- Jelentkezés: Részletes fényképes szakmai önéletrajzod, fizetési igényed a karrier@posta.hu email címre várjuk.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
Helpdesk csoportvezető
Hasonló pozíciók