Helpdesk csoportvezető

Állás azonosító
6429
Jelentkezési határidő
2025.05.31.
Munkavégzés helye
1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. és 1201 Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
Szakterület
Informatika
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Munkaszerződés típusa
Határozatlan idejű
Munkarend
Kötetlen
Tapasztalati szint
1-3 év szakmai tapasztalat
Szeretnél egy nagy múltra visszatekintő, magyar nagyvállalatnál dolgozni? Kihívást jelentő feladatokat keresel? A Magyar Posta Zrt. IT Irányitási Igazgatósága Helpdesk csoportvezető munkatársat keres.

Főbb feladatok

  • 20 fős Helpdesk csoport napi munkájának koordinálása és irányítása
  • Munkaidő beosztás elkészítése
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, reklamációkezelés, szükséges eszkalációk elindítása
  • Szoros együttműködés a támogató területekkel, megoldókkal
  • A terület hatáskörébe tartozó Helpdesk funkció folyamatos, SLA szerinti működésének biztosítása
  • Ügyfélelégedettség monitorozása
  • A csoporttagok teljesítményének rendszeres értékelése és visszacsatolás biztosítása
  • A csoport belső kommunikációjának elősegítése, szakmai fejlődésének támogatása, képzési lehetőségek biztosítása
  • Mentorálás és coaching a csoport tagjai számára
  • Az informatikai stratégia megvalósításának támogatása, szükség esetén projektszerű feladatok koordinációja
  • A service desk rendszer adatgazdai feladatainak ellátása
  • Fejlesztési lehetőségek felkutatása, javaslatok elkészítése
  • Támogatás a megfelelősségi ellenőrzések során
  • Jelentések készítése és prezentálása
  • Munkatervek és célok meghatározása

Munkakör betöltésének feltételei

  • Egyetemi/főiskolai végzettség
  • minimum 2-3 év csoportvezetői tapasztalat
  • Időmenedzsment, erőforrás-menedzsment
  • Kiváló szervezési és kommunikációs készség
  • Csoportvezetésben és változáskezelésben szerzett tapasztalat
  • Ticketing, valamint Call Centerrendszerek használatában szerzett tapasztalat
  • Jelentéskészítési, prezentációs készségek
  • Erős ügyfélközpontú hozzáállás
  • Előremutató megoldásokat eredményező konfliktuskezelés
  • Kreatív gondolkodás, nyitottság a tanulásra, fejlődésre, változásra,
  • Proaktív személyiség, rendszerszemlélet
  • Problémamegoldó képesség
  • Döntéshozatali képesség
  • Csapatszellem
  • Empátia, Motivációs készség

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Informatikai Helpesk területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Contact center rendszerek menedzsment felületének ismerete, riportok, lekérdezések készítése
  • ITIL ismeret
  • Projektmenedzsment alapismeretek

Egyéb

  • Munkarend: kötetlen
  • Munkaviszony: Határozatlan
  • A munkavégzés helye: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. és 1201 Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
  • Ha inkább hivatást szeretnél, és nem csak egy munkát, jelentkezz hozzánk.
  • Jelentkezés: Részletes fényképes szakmai önéletrajzod, fizetési igényed a karrier@posta.hu email címre várjuk.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Helpdesk csoportvezető

Hasonló pozíciók